2012. május 6., vasárnap

Osztálykirándulás a királynék városában

Üdv mindenkinek!
A cím egyértelműen mutatja, hogy most röviden beszámolok az osztálykirándulásról, amelyet a királynék városában, vagyis Veszprémben töltöttünk tegnap.
Azzal kezdeném, hogy az egyik legjobb barátnőm ott lakik, így hát nagyjából egy hónap telt csak el, mióta legutóbb ott jártam. Így hát nem volt különösebb gondom a tájékozódással, főleg, amikor a vár környékén voltunk. Magyarul az egyetlen, ahol nem találtam volna el, az az volt, amikor elmentünk a viadukt felé, ahol lovagi torna volt, meg távolsági fegyver bemutató, meg minden, ami kell. Egyszer el kell majd mennem úgy, hogy nem a tanár mondja meg, hova megyünk, az biztos... És úgy, hogy nem vagyok egyedül a lelkesedésemmel.
Szóval láttuk azt, meg megnéztünk egy régi templomot, aztán a veszprémi főtemplomot. Ezen kívül igazából sok mindent nem láttunk, inkább együtt voltunk, de én nagyon élveztem. A város is nagyon tetszik, meg hát sokan ott voltak a barátaim közül, így hát minden szempontból remek volt.
Most nagy hirtelen ennyi ^^ Pápá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése