2012. július 10., kedd

Hétvége

Halihó ^^
Ó, istenkém, el sem tudjátok képzelni, mennyire várom a hétvégét! Igen, tudom, hogy ezt korombeli, nyári munkától mentes, vakáción lévő emberek ritkán szokták mondani, nekem azonban jelenleg minden okom megvan rá. Hétvégén ugyanis látogatóba érkezik a két legjobb barátnőm, Budapestről és Pétfürdőről. Hogy mi a jó életet fogunk mi itt csinálni két napon keresztül? Nos, leginkább azt hiszem, őrültek leszünk. Mint mindig. Egyébként ők ketten egyben azok a személyek is, akikkel együtt szerepjátékos oldalt alapítottunk, a szabadnapjaink kilencven százalékát végigbeszélgetjük, és minden esetben kitartunk egymás mellett. Szóóóval nagyon remek lesz, ha itt lesznek.
Tervezem nekik megmutogatni egy kicsit Győr belvárosát, meg a mi környékünket is, meg majd megnézzük az első Fűrészt - amit én már láttam, de nem emlékszem rá tisztán. Vagyis arra emlékszem, hogy az első és a második rész között láttam meg, hogy Merengőn bekerült egy történetem az Ajánlóba :D
Mindegy, részletkérdés. Szóval fogunk a városban mászkálni, filmezni, környéket nézni, társasozni, kártyázni, meg még ki tudja mi mindent, és nem is tudom, hogyan fogom kibírni addig...
De szerencsémre már csak négy nap :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése