2012. november 4., vasárnap

Határozat

Na jó, döntöttem. Fel fogom tölteni a karakteres sztorikat Merengőre, csak össze kell kapnom magam egy kicsit. Meg azt sem tudom, mi legyen a sorrend, vagy egyáltalán hogy legyen :'D Az tuti, hogy a Lelkiismeret és Fájdalommal fogom kezdeni. Aztán közben be kell szúrnom még egyet, amire van ötletem, de még nem írtam meg, utána következik az Áldozatok. Utána nem vagyok biztos benne, hogy lesz-e még valami A Buli előtt (aminek szerintem nem ez lesz a címe, csak el kellett menteni valahogy xD ), de az biztos, hogy azt közvetlenül követi majd egy egyelőre címtelen és meg nem írt novella, majd pedig az Átkozott emléklapok. Ami azt jelenti, hogy ha fel akarom tölteni őket, akkor három és felet még meg kell írnom :'D Szóval... Tessék sok szerencsét kívánni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése